Uspešna promocija turističke ponude Čačka na Sajmu turizma u Štutgartu
Čačak – Sajam turizma CMT održan je od 12. do 20. januara u Štutgartu, koji predstavlja najveći sajam turizma na svetu za posetioce. Prema podacima organizatora, ove godine 260 000 posetilaca upoznalo se sa ponudom brojnih destinacija iz celog sveta, među kojima se predstavila i Srbija.
Na štandu Turističke organizacije Srbije svoju turističku ponudu prezentovale su Turističke organizacije gradova: Beograd, Novi Sad i Čačak, opštine Savski venac, Turističke organizacije Zlatibora i Vojvodine. Sajam je profilisan i prilagođen turistima koje pre svega interesuju destinacije sa mogućnostima za aktivan odmor. Turistička organizacija Čačka je promotivni nastup bazirala na ponudi predela izuzetnih odlika Ovčarsko-kablarska klisura. Takođe, plasirane su i informacije o ostalim turističkim sadržajima u gradu, smeštajnim kapacitetima, gastronomiji.
U saradnji sa novoosnovanom receptivnom agencijom “Lazena” u Čačku, pripremljeni su tematski programi na nemačkom i engleskom jeziku i obuhvatili su različite mogućnosti i aktivnosti koje se mogu realizovati u klisuri: pešačenje, planinarenje, alpinizam, fotosafari, poseta vidikovcima, biciklističke rute, team building. Za potrebe ovog sajma urađen je promotivni film o klisuri, koji su posetioci na info pultu Turističke organizacije Čačka mogli da pogledaju, kao i promotivni materijal na nemačkom jeziku – Odmor u pokretu i Ovčarsko-kablarska klisura – sve na jednom mestu.
Klub ektremnih sportova “Armadillo” bio je takođe uključen u pripremu ovih programa i biće angažovan u realizaciji ovih tematskih tura. Priroda, uz mogućnosti za upoznavanje kulturno-istorijskog nasleđa manastira Ovčarsko-kablarske klisure ostavili su pozitivan utisak na posetioce sajma. Motiv iz klisure sa manastirom Sretenje u izuzetnom prirodnom ambijentu, bio je istaknut na štandu TO Srbije.
U najpoznatijem i najtiražnijem magazinu za ljubitelje aktivnog odmora u Nemačkoj Wander Magazin, objavljen je na dve strane tekst o Ovčarsko kablarskoj klisuri. Nakon uspešnog promotivnog nastupa na nemačkom turističkom tržištu i studijskih progama za novinare iz Nemačke koji su realizovani u Čačku, u saradnji sa Turističkom organizacijom Srbije, ovaj vid promocije u štampanim i elektronskim medijima, doprineće povećanom interesovanju za turističku ponudu Čačka.
Prema podacima koje je objavila Turistička organizacija Srbije, beleži se rast noćenja i broja dolazaka nemačkih turista. Za prvih 11 meseci 2018. godine ukupno je ostavareno 162.294 noćenja, što predstavlja rast od 16 % u odnosu na isti period prošle godine.
PressLider / TO Čačak