Novi vizuelni identitet Tare
Planina Tara. – Navršilo se upravo 40 godina od osnivanja JP “Nacionalni park Tara“, čije službe posvećeno rade na zaštiti i unapređenju raznovrsne prirode te planine. U svom radu ne zaboravljaju ni promociju lepota Tare, koja je i ovog leta privukla desetine hiljada posetilaca.
Prepoznatljivi prizori njenih vidikovaca, stoletnih četinara, proplanaka, jezera, reka, kanjona sa fotografija iz dokumentacije “Nacionalnog parka Tara“ i drugih autora veoma su gledani na društvenim mrežama i praćeni u medijima. Zato u ovom javnom preduzeću pristupaju stvaranju sadržajne slike Tare u javnosti, da lepote budu još vidljivije.
– Jedan od važnih zadataka za nas je promocija vrednosti “Nacionalnog parka Tara“ u domaćim i međunarodnim okvirima, te smo u saradnji sa Fakultetom primenjenih umetnosti iz Beograda pristupili kreiranju novog vizuelnog identiteta parka. S tim u vezi je i kod nas ovih dana održana 7. Letnja škola dizajna, sa učešćem studenata FPU koji su nove promotivne materijale Tare ovde radili. A afirmaciju NP “Tara“ na međunarodnom planu ostvarujemo kroz izuzetno uspešnu saradnju sa renomiranim mađarskim fotografima i Foto-savezom Srbije, uz podršku Turističke organizacije Srbije – kaže direktor JP “Nacionalni park Tara“ Dragić Karaklić.
Stariji su davno upoznali vrednosti te planine, a raduje što je poslednjih godina pohodi i sve više mladih.– Ovo je destinacija koja nudi aktivan odmor i adrenalinske aktivnosti: planinarenje, vožnju bicikala, paraglajding, kajak, rafting, veslanje na daskama, kanjoning, krstarenje Drinom…Organizujemo Kamp mladih rendžera, kao i ekskluzivne programe posmatranja divljih životinja poput mrkog medveda. Prema podacima TOS-a, vidikovac Banjska stena bio je prošle godine najposećeniji turistički lokalitet Srbije. Sve ovo privlači mlade ljude, s tim što ne treba zanemariti ni uticaj društvenih mreža i influensera koji na njima dele svoja iskustva sa Tare – dodaje direktor.
(objavila “Politika“ autor Branko Pejović)