Informacija o radnom vremenu pošta
Javno preduzeće „Pošta Srbije”, na svom sajtu objavilo je da počev od 17. marta, rad pošta u uslovima vanrednog stanja se organizuje na sledeći način:
–u poštama koje su do sada radile tokom celog dana, radno vreme će se organizovati u periodu od 10 do 17 časova radnim danima, a subotom od 10 do 14 časova;
–u poštama koje rade i nedeljom, radno vreme će se organizovati u periodu od 10 do 14 časova;
Glavna pošta u Takovskoj 2 u Beogradu, neće raditi 24 časa, već u periodu od 10 do 17 časova radnim danima, a subotom i nedeljom u periodu od 10 do 14 časova;
–u manjim poštama u kojima je rad bio organizovan u jednoj smeni, radno vreme se neće menjati (odnosi se na pošte u kojima je organizovan rad samo šalterske službe);
–u pojednim manjim poštama (pošte u kojima je organizovan rad šalterske i dostavne službe), početak radnog vremena će biti od 10 časova.
Obaveštenje o svim promenama radnih vremena biće istaknuto na ulaznim vratima pošte.
Pošte Srbije obaveštavaju da se u šalter salama pošta ograničava broj korisnika na broj aktivnih šaltera.
Molimo vas da u pošti držite odstojanje od najmanje jednog metra.
U slučaju gužve, molimo vas da sačekate na otvorenom, pridržavajući se preporučene udaljenosti.
Postupajmo odgovorno.
Pošte Srbije