Stamatović: Da ariljske maline i pamuk (p)ostanu srpski brend!
Izjavu predesdničkog kandidata Milana Stamatovića prenosimo u celini:
Arilje, Čajetina, 28.3.2017 – Proizvodnja tekstila i odeće u Srbiji ima dugu tradiciju, nekada je bila jedna od glavnih izvoznih grana, zbog čega država mora da podstakne razvoj domaću tekstilnu industriju i subvencioniše proizvođače kako bi proširili svoje proizvodne kapacitete i povećali izvoz na evropsko tržište, ali i u druge zemlje, poput Kine i Rusije – izjavio je predsednički kandidat Milan Stamatović, tokom posete Arilju, nekadašnjoj prestonici srpske pamučne industrije, podsetivši da je sektor tekstilne industrije nekada zapošljavao više od 250.000 radnika, a vrednost izvoza iznosila više od pet milijardi dolara, a da danas ima pet puta manje zaposlenih.
Umesto što pomaže strane investitore, Srbija mora da motiviše srpske preduzetnike i da im finansijski pomogne jer je prioritet razvoj domaćih privrednih potencijala – kaže Stamatović i dodaje da Vučićeva vlast uništava srpsku tekstilnu industriju jer omogućava velikim stranim sistemima da dođu u Srbiju i da angažuju jeftinu kvalifikovanu radnu snage, a pri tom budu oslobođeni plaćanja poreza i sav profit iznesu iz naše zemlje.
Tokom posete Arilju Stamatović je izjavio da podržava zahtev malinara da akontna cena maline ovogodišnjeg roda ne sme biti niža od 230 dinara, a svaka priča o navodnoj „hiperprodukciji“, tj. prezasićenju tržišta malinom je laž, podvala i lov u mutnom izvozničkog lobija i hladnjačara. „Kao što sam, kao predsednik opštine Čajetina u četiri mandata, od Zlatibora napravio srpski nacionalni turistički brend, tako obećavam da ću kao predsednik Srbije, učiniti sve da sačuvam malinu kao srpski poljoprivredni brend!“, izjavio je Milan Stamatović.